დაგვირეკე: (+995) 558 39 07 04
შეავსეთ და მიიღეთ ტარიფი

კონტაქტი
უცებ-უცებ კითხვები
რა არის მომხმარებელთა მხარდაჭერა?
მომხმარებელთა მხარდაჭერა არის სერვისების ერთობლიობა, რომლის მთავარი მიზანია დახმარება გაუწიოს მომხმარებელს, როდესაც ის ყიდულობს პროდუქტს ან იყენებს სერვისს.
რა ღირს მხარდაჭერის აუთსორსი?
ღირებულების დაანგარიშების დროს ვითვალისწინებთ თქვენი შეტყობინებების რაოდენობას, სერვისის სირთულეს და, რა თქმა უნდა, ჩვენი გუნდის ზომას, რომელიც თქვენს მომხმარებელს მოემსახურება
რატომ აკეთებენ კომპანიები მხარდაჭერის აუთსორსს?
საკონტაქტო ცენტრის აუთსორსი არის სწრაფი და ბიუჯეტური გზა, რომლითაც მომხმარებელს შეგიძლიათ შესთავაზოთ ისეთი ტოპ ხარისხის გამოცდილება, რომელსაც თქვენით მხოლოდ რამდენიმე წლიანი მუშაობის და დიდი რესურსის დახარჯვის შემდეგ შესთავაზებდით.
რა პლიუსები აქვს აუთსორსს?
აუთსორსინგი ეხმარება ბიზნესებს რომ გამოითავისუფლონ დრო და რესურსი, რომელსაც დაუთმობენ საკუთარი პროდუქტის განვითარებას და არა საკონტაქტო ოპერატორების აყვანას, ტრენინგს და პროგრამულ უზრუნველყოფას.
ამასთანავე, აუთსორსინგი გაცილებით იაფია ვიდრე ბიზნესის შიგნით ქოლ-ცენტრის და საკონტაქტო ცენტრის აწყობა და შენარჩუნება.
როგორ ხდება საკონტაქტო ცენტრის აუთსორსი?
საკონტაქტო ცენტრის აუთსორსისთვის საჭიროა დაგვიკავშირდეთ ზემოთ მითითებულ ნომერზე ან ელ.ფოსტაზე და ყველა კითხვაზე მიიღებთ პასუხს