Get a Quoute

We’ll be in touch after 30 minutes from submission


Contact

Tbilisi, Georgia

Frequently Asked Questions

What is customer support?

მომხმარებელთა მხარდაჭერა არის სერვისების ერთობლიობა, რომლის მთავარი მიზანია დახმარება გაუწიოს მომხმარებელს, როდესაც ის ყიდულობს პროდუქტს ან იყენებს სერვისს.

How much does service cost?

ღირებულების დაანგარიშების დროს ვითვალისწინებთ თქვენი შეტყობინებების რაოდენობას, სერვისის სირთულეს და, რა თქმა უნდა, ჩვენი გუნდის ზომას, რომელიც თქვენს მომხმარებელს მოემსახურება

Why do companies outsource their call centers?

საკონტაქტო ცენტრის აუთსორსი არის სწრაფი და ბიუჯეტური გზა, რომლითაც მომხმარებელს შეგიძლიათ შესთავაზოთ ისეთი ტოპ ხარისხის გამოცდილება, რომელსაც თქვენით მხოლოდ რამდენიმე წლიანი მუშაობის და დიდი რესურსის დახარჯვის შემდეგ შესთავაზებდით.

What are advantages of outsourcing?

აუთსორსინგი ეხმარება ბიზნესებს რომ გამოითავისუფლონ დრო და რესურსი, რომელსაც დაუთმობენ საკუთარი პროდუქტის განვითარებას და არა საკონტაქტო ოპერატორების აყვანას, ტრენინგს და პროგრამულ უზრუნველყოფას.

ამასთანავე, აუთსორსინგი გაცილებით იაფია ვიდრე ბიზნესის შიგნით ქოლ-ცენტრის და საკონტაქტო ცენტრის აწყობა და შენარჩუნება.

Tell me more, how to outsource my processes?

საკონტაქტო ცენტრის, იგივე მომხმარებელთა მხარდაჭერის, აუთსორსისთვის საჭიროა დაგვიკავშირდეთ და ყველა კითხვაზე მიიღებთ პასუხს